Jak zostać Skutecznym Handlowcem?2017-06-13 10:23:53Zapewne nie raz zastanawiałeś się, dlaczego nie odnosisz takich sukcesów w życiu zawodowym/ prywatnym, jak chociażby kolega z pracy? Co on takiego robi, że Klienci stale mówią mu TAK. |
|
Raz, Dwa, Trzy... niska cena patrzy / straszy2017-06-01 13:20:50Drodzy Marketerzy, Szanowni Sprzedawcy Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. |
|
Co sprawia, że ludzie odnoszą sukcesy?2017-05-05 10:39:42Istnieje niezliczona ilość teorii dotyczących odnoszenia sukcesu oraz sposobów na to, jak stać się zwycięzcą. |
|
Co sprawia, że ludzie odnoszą sukcesy?2017-03-02 11:17:39Istnieje niezliczona ilość teorii dotyczących odnoszenia sukcesu oraz sposobów na to, jak stać się zwycięzcą. |
|
Już wiedzą jak pozyskać klienta2017-01-05 12:09:49Prospectingowi, czyli procesowi pozyskiwania nowego klienta przez handlowca było poświęcone w całości szkolenie "Pozyskiwanie klientów (Prospecting). Szkolenie handlowe", które przeprowadził 20 grudnia Pan Paweł Wojciechowski trener praktyk biznesu B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa. |
|
Twoja tajna broń, czyli obsługa Klienta na medal2017-01-02 13:49:46Obsługa klienta Twoją tajną bronią w walce o Klienta. Spraw, by Klienci czuli, że zostali obsłużeni na najwyższym poziomie, a gwarantuję, że sami do Ciebie wrócą. Ba, nawet przyprowadzą znajomych! |
|
SKUTECZNY HANDLOWIEC LUBI SWOICH KLIENTÓW2016-09-20 09:34:03To, czy klient dokona konkretnego zakupu, zależy zarówno od jego potrzeb, jak i od tego, czy handlowiec wzbudzi jego zaufanie, a kontakt z nim okaże się przyjemny. Profesjonalny sprzedawca powinien dysponować odpowiednimi umiejętnościami, doświadczeniem, ale także cechami osobowości... |
|
Efektywne to znaczy skuteczne techniki sprzedaży2016-02-10 15:20:20Kompetencje związane z technikami sprzedaży rozwijali uczestnicy szkolenia "Techniki Efektywnej Sprzedaży" przeprowadzonego w dniu 22 stycznia 2016 roku przez trenera B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Pana Pawła Wojciechowskiego. |
|
Obsługa klienta jest najważniejsza2015-08-25 10:37:44Przedsiębiorstwa i instytucje dążą do jak najlepszego wypromowania swoich produktów lub do podniesienia ich jakości, sądząc, że dzięki temu zwiększą sprzedaż. Jednak rozmaite starania mogą pozostać niezauważone, jeśli zabraknie odpowiedniej obsługi klienta. |
|
Zarządzanie dostawcami poprzez relacje na przykładzie modelu kooperacyjnego2015-05-26 10:32:52Tematyka zarządzania dostawcami w ujęciu kupieckim jest bardzo szeroka i obejmuje wiele aspektów działalności biznesowej. Różnice w podejściu do tej kwestii widoczne są już na etapie różnic branżowych. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń szkolenia sprzedaż
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.